varför ska man ha en avancerad telefon om man endå inte fattar ett skit...?

jag har köpt mig en iphone. detta var dock inte så lätt som man kan tro. det hela började med att mamma och pappa bestämde sig för att köpa en iphone till mig, så de gav mig pen gar och jag beställde en telefon från apples internet affär. den jävlatelefonen kom ju aldrig. men så, för ciruks en vecka sedan fick jag tillb aka penagrna, och då bestämde jag mig för att det var dags att köpa den där grjejen. så jag ger mig ut på nätet för att hitta den bösta dealen och så vidare. hade bestämt mig för att köpa den förra modellen eftersom den är billigare. men den vr slut överallt. skit jobbigt. men sedan fick jag lön och jag var trött på att vänta, så jag köpte fyran istället. 500 pund gick det på. nu kommer vi ju då till detta problem att jag inte fattar ett skit av hur ska ska göra för att ladda ner appar och grejer, men jag antar att någon kan visa mig då alla som jobbar på babble, och nöstan alla andra jag känner har iphones.... så det löser swig nog.

angående jobbet så är allt sig likt. jobbar hela tiden, jag är en av de få bra bartenders de har just nu, eftersom mer än halva arbetsstyrkan är ny, så jag får slita hårt. hade en mystery visit den tredje september, och jag fikc 100% påt, vilket innebär att jag fick 50 pund att roa mig med. slösade upp det på alkohol idag. är nämligen ledig ikväll, av en anledning som varken jag eller mina chefer kan hitta, men ledig är jag and i am loving it. så jag sitter hemma och dricker cointreau med tranbärs juice, mycket gott. linda 'r på jobbet och astrid är ute och leker, så jag har hela lägenheten för mig själv. jag (och även förmodligen grannarana) lysssnar på min nya favvolåt, i love the way you lie, med rhianna och eminem, mycket bra låt.

mat har slutat på babble, mycket trisst. får en ny manager i slutet av september. tills dess är sarah och aurelien själva. fast aurelien åker på semester i två veckor nu, och sarah vann en tävling (eller, sarah och sarah... novus har olika små tävlingar mellan barerna, och denna gick ut på att sälja monster (vårt svar på red bull) baren som sålde mest vann en resa till ibiza för dess general manager. lite orättvist, var är mitt pris liksom, inte som att sarah har sålt en enda burk....) så måndag tisdag är vi managerlösa. ena dagen kommer en brud in och jobbar, men vem som jobbar på måndagen vet jag inte. misstänker att det kommer vara max, inte kul alls. har inte pratat med honom sedan vi bråkade. han kommer förmodligen komma in regelbundet under de två veckor som aurelien är borta eftersom sarah inte kan jobba från 9 till fyra varje dag i två veckor...


Emma

Fan va störande att den muppen ska vara runt och stöka till, det orkar man inte! Men nu är välle Lisa där i alla fall, träffar du henne? :D

2010-09-15 @ 11:12:49
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Perny

Stins det finns en aplikation i iPhonen som heter "app store" där du kan ladda ner aplikationer som du vill ha, annars kan du ladda ner de från iTunes :)

Har du fått mitt mail på face om secret santa?

Puss

2010-09-15 @ 20:43:41
Luisa

Nä men lyssnar du på rihanna och eminem? va e det här?! Du är inte Stina, ge mig stina tillbaka!!!

2010-09-24 @ 18:32:50
URL: http://bittersweetsimphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0