uppdatering.

hahaha, fylle ullis! =) jag har inte fått något alls via telefon! har du rätt nummer, snäckan? +447977217851.
och på fejjan hade jag bara en ny grej från dig! kan det vara så att du överdriver...= ;)

jag är väldigt ledsen över den sega uppdateringen, men jag har tvingats jobba varje dag! till och med söndagen! galet! vi brukar inte ha öppet på söndagar, men i går hade vi det eftersom det är bank holiday idag. (detta har skapat problem, mer om detta senare). det var en inhyrd fest som folk köper biljetter till (typ som the wave i sverige) men detta event kallades black party, och de menar det ordagrant. inga vita människor fanns i sikte, satan vad blek jag kännde mig. och gissa vilken musik de spelade - hip hop! yeeeeey!!! inte. dessutom hade de med sig egna högtalare som spelade mycket mycket högre än vad vi brukar göra, inte kul!! fasst när man var i baren där uppe var det skoj, jag sålde en flaska dom perignon, vilket aldrig händer annars, mycket pågrund av att en flaska kostar 145 pund. Agi sålde några stucken hon med, alla flaskar tog slut. alla finare champagner tog slut, samma ska med all brandy. vi hade noll kvar eftersom alla drack brandy and coke. hela babble var fullt, men typ ingen gav dricks så vi gick hem med 4 pund var. (jag drog in mer än så dock.... hatar att dela upp dricksen mellan oss!!!) kom hem vid halv sju på morgonen och vaknade vid sex på kvällen, haha. jag var trött!! en positiv sak var dock att Gio var tillbaka från sin vistelse i Rom. när jag var på väg hem hittade jag ett litet shotglas i min väska som det stod I <3 Italia på, haha. jag gillar paket =P

vad mer har hänt... jo, jag har blivit av med min plånbok. efter jobbet i fredags gick jag, christine och carlos till donken för att käka frulle. där har jag plånboken. när jag kommer av bussen vid min station har jag den inte. jag har ingen aning om ifall någon har snott den eller ifall jag har tappat den, men jag kunde inte anmäla det till polisen utan måste göra det via englands svar på SL, som inte öppnar sin telefonlinje förrens i morgon eftersom det är bank holiday. där är problem ett med denna jävla bank holiday. problem två är att jag inte kan få ut några pengar. kortet låg ju såklart i plånboken. jag har blockat det och så, men jag kan inte ta ut pengar i bankomaten så det enda sättet för mig att få lite cash är drickspengar och genom att gå till banken och ta ut i kassan. som jag nämnt var dricksen inte någe vidare, och jag kan inte ta ut pengar på banken eftersom den är stängt. jag lever på 4 pund just nu (eller nä, jag spenderade precis dessa fyra pund på en pint kronenburg.) så astrid är min sugar mama tills i mrogon =P. vi ska få service chargen denna vecka, så då blir jag rik. det blir nog några hundra pund... härligt. det ska gå till hyra och nya byxor!

astrid har deklarerat mig en shopaholic. jag håller med. jag älskar att shoppa i detta land, speciellt skor. trots att jag inte har några pengar lyckades jag köpa ett par knallrosa pumps i går. riktiga barbie skor, sååååå söta =) nöjd som en tupp är jag.

puss på er!

lisa

stina stina stina

du hårt arbetande kvinna.

Ska vi ses nästa vecka när jag är i ditt land? mellan sön och fre

pussilipuss

2010-05-04 @ 12:25:19
Emma

Jag håller med Lisa, du din hårt arbetande kvinna!! Jag saknar dig väldigt mycket och vill vill vill komma till London och hälsa på (och shoppa! maha)! men du verkar inte ha mycket tid över för annat än jobb din strackare! Är det inte olagligt att jobba så mycket? Puss!

2010-05-04 @ 13:28:49
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Ullis

Äh, klart jag har rätt nummer! Det är bara du som inte vill erkänna att du struntar i mig =(

2010-05-04 @ 18:19:51
Ullis

Kul föresten att jag skulle starta ett uppror..

2010-05-04 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0