hälsoproblem.

health inspection har varit och hälsat på at babble. det gick inte så bra. man måste ha minst 95% för att klara den, vi hade 80. ajdå. (vi har i varje fall inga kackerlackor som springer runt i isen som på lindas bar). kylen var inte ren, kaffemaskinen var skitig, det stod en kanna med skummad mjölk framme och det låg använda handdukar överallt. allt detta borde ha varit rent ifall christine hade städat det när hon jobbade på måndagen (vilket man ska göra). hon hade uppenbarligen haft fem gäster och inte städad ett jota. Olivier är råförbannad och jag ser inte fram emot när hon kommer till jobbet i morgon. de säger ju att man måste få en varning innan man får sparken, men pågrund av henne klarade vi inte vår heath inspection.... det ser inte bra ut i boken, skulle inte vilja vara i hennes skor i morgon. om Olivier är där kommer hon få en rejäl utskällning, och eftersom hon och jag börjar samma tid kommer det vara jag som får ta hand om det sedan. jag vet dock inte vad jag ska säga till henne, hon har gjort oerhörda misstag. ska jag vara ärlig är jag inte ens säker på att det är misstag, utan hon kan till och med ha gjort det med flit.
aurelien och mat kommer till mig på söndagen och säger att jag ska jobba på måndagen vid 11. jag säger: är ni seriösa? ska jag sluta vid 6 på morgonen och vara tillbaka på jobber vid 11? det skule innebära att jag kommer hem vid sju, går upp vid nio och åker vid tio. två timmars sömn räcker inte riktigt. så de satte christine på det i stället. jag smsade henne på en gång (klockan var 12 på natten då) och sa till henne att hon börjar vid 11 i morgon bitti. hon ska uppenbarligen ha blivit skitarg (hon var ute och festade med astrid) så detta kan ju ha varit hennes hämnd. har försökt få tag på henne via sms, men det verkar som att hon har stängt av telefonen. får se om hon ens kommer in i morgon. snart kanske jag är den enda svenskan på jobbet.....

Emma

Men gud vilka intriger! Klantigt av henne, men ofta hon gör det med flit? Vill hon inte jobba kvar där eller? Uppdatering om detta, jag vill veta mer! :)

2010-05-06 @ 11:19:41
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Luisa

Nä men gud Stinsen. DRAMA!! Jobbigt att jobba under sådana omständigheter =/

Hoppas allt har ordnat och löst sig

Puss

2010-05-12 @ 13:12:35
URL: http://bittersweetsimphony.blogg.se/
papps

Mer rapporter!!!!/Papps

2010-05-13 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0