400 pund fattigare, men ack så nöjd.

aaaaaah, i går var jag på en riktig shoppingtur! jag var i stort behov av sommarkläder, något som jag nu har fixat till. jag hade bara två par shorts och behövde verkligen ett par vanliga jeans shorts, så det införskaffade jag. fyra linnen var också nödvändiga. man kan aldrig ha för mycket skor (åh, de är så fina!! http://www.office.co.uk/womens/office/be_my_sailor/37/2222/22074/1?fs=2222 )love them! men det bästa av allt - plånboken. jag kunde äntligen köpa min underbara plånbok! (ja lisa, mitt liv är numera fulländat!) sedan vart det lite mer smågrejer som typ smink, men det behöver inte nämnas mer. just nu sitter jag på prinsen och dricker öl, vädret har inte varit lika bra idag, klarblå himmel - javisst - men sjukt kalla vindar, så jag bestämde mig för att stanna inne och se på bumbibjörnarna! (linda har massa barnfilmer på sin dator, mycket bra tidsfördriv!) hade planerat en tripp till hyde park och bättre på brännan lite, men vindarna var för kalla (jag har faktiskt fått lite färg, mycket stolt är jag!) linda är ute och träffar en kompis som jobbade på mango (baren där linda jobbar) förrut, så jag håler hov hemma, men bidde lite trött på det så jag gick hit istället. astrid jobbar och sliter som vanligt! en grej om lindas kompis, han har ingenstans att bo så han bryter sig in i oanvända lagerlokaler och bor där tills ägaren får nys om det. detta är ett mycket vanligt sätt att skaffa sig boende på enligt linda, och enligt henne helt lagligt. det kan det väl tamefan inte vara? herr och fru jurist, kan ni lösa denna gåta för oss? jag hävdar bestämt att detta är emot lagen, men hon håller inte med! det är uppenbaligen inte bara pundare som gör detta, hennes kompis är utbildad lärare och håller sig till detta yrke. londonland är underligt. sitter och chattar med ullsgulls på fejjan =) hon kommer hit snart! ^^

Ullis

Men herregud, det kan till och med unga fröken jurist svara att det är HELT olagligt!

2010-05-25 @ 20:44:52
Emma

Jag tackar och bockar för dina härliga fyllekommentarer på min blogg, bättre än fyllesms! Hahaha jag skrattade gott! Även om du inte läser min blogg slaviskt så måste jag säga att jag läser din blogg som jag läser DN hemma! Dvs kollar jämt, men du gör mig ofta besviken och har inte skrivt nytt på länge, men n u har det kommit två nya inlägg med bra tid emellan! Jag är stolt! bra gjort! Jag vill träffa dig din jäkel, varför måste du jobba så mycket?! Det kostar typ inget att ta flyg till dig från mig!

2010-05-26 @ 18:31:19
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Emma

btw, skit snygga skor!

2010-05-26 @ 18:31:43
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0