Sarahs little shining star.

ojojoj, jag har inte varit inne på internet på så länge att mitt virusskydd sa till! ber så hemskt mycket om ursäkt för detta, men jag har helt enkelt inte haft tid! massor av jobb och sedan kom mamms och papps och hälsade på! varje vaken stund spenderades med dem =D gud vad mysigt det var att de kom! jag har saknat dem massor!! vi har varit och shoppat, en av mina födelsedagspresenter var att jag skulle få allt jag pekade på, hihiiii. så nu har garderoben utvecklats lite och jag har fått en jättefin väska! och ett par nya jobbskor, gud vad jag behövde det. de jag har haft nu köpte jag på hm och man kan lista ut hur bekväma de var, men nu har jag ett par nya som är lite mer uppbyggda så att mina fötter inte ska må så dåligt när jag jobbar, mycket skönt! de har även godkänt lägenheten för en kisse, även om mamma anser att den behöver städas lite oftare... fast det var inte så mycket pågrund av katten,  utan snarare för levnadsstandarden, haha.

på jobbet går det bra, vi hade en mystery guest förra veckan (en från företaget kommer och beställer en drink och bedömer sedan hur bra servicen var). uppenbarligen har genomsnittet tidigare varit 85%. det var jag som serverade honom/henne och jag fick 97%!! dagen efter kom sarah in bakom baren, la armen om mina axlar och sa: "how's my little shining star?". sarah är inte känd för att säga när folk gör bra ifrån sig, så det är en riktig komplemang! =D

ikväll anländer fröken Eén, det ska bli mycket kuL! vi måste städa lite innan hon kommer, men det går på 30 minuter! så ikväll blir vi 3 pers i vår lilla studio, men det blir mysigt att ha henne här =)

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0