i väntan på Astrid.

är tillbaka på puben och försöker få internet att fungera. det vill sig inte riktigt just nu. kan i vart fall skriva, men jag sitter på nedervåningen så anslutning bryts ibland, inte kul.får hålla utkick efter lediga bord där uppe så kan jag kanske publicera detta inlägg också. det brukar funka här nere, men idag verkar det inte riktigt vilja...

om en timma landar astrid på stansted, så hon kommer till queensway om kanske en två timmar. det kommer bli kul! hon är alltid rolig! skoj att få in lite fler människor i lägenheten, så slipper man sitta själv hela tiden! (gick precis till ett annat bord på övervåningen så nu har jag en utmärkt anslutning)
eftersom att hon kommer har jag städat hela lägenheten! känner mig väldigt duktig, tog hand om lite tvätt också! sedan gick jag till puben och tog en öl, det förtjänar jag! så nu sitter jag här och väntar på Astrid. de stänger väl snart antar ja, eftersom det är en pub så slår de väl igen portarna vid halv elva elva.... men men...

jag vet inte vad mer jag har att säga.... mamma och pappa köpte new moon till mig i födelsedagsprezsent så den har jag sett.. jag vet inte, jag börjar tycka att twilight är lite överskattat.... förlåt lisa!! filmerna är inte ens i närheten av lika bra som böckerna (detta blir du inte ens arg över att jag säger dock, för du tycker samma...) dessutom är robert pattinson intre så snygg i denna. jacob är fan snyggare... magrutor, grrrr... =P


Tant Lisa

så drick ur din fylle fylle hund. tjofadderittantango!! hahahaha

Öldrickande solo verkar rätt nice tycker jag:)

Är så jekla taggad tills londonresan wieeee. hoppas du har lite fritid att spendera på mig någon gång under den veckan?

Stina, jag är ej arg. Är också besviken på denna film. Och dom har förstört honom totalt. han ser ut som ett vandrande lik.hm.

2010-03-24 @ 10:50:52
Luisa

NEW MOON SÖÖÖÖÖG!!!!

2010-03-25 @ 15:06:13
URL: http://bittersweetsimphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0