there's no place like home.

kom precis hem igen. vi gick till hyde park, tränade lite flaring och hade det mys. självklart var max på, som vanligt, men jag vet inte vad jag ska göra. har sagt till honom att jag inte vill något och att jag är upptagen på annat håll, men han verkar inte bry sig. han sa uppenbarligen till astrid att han verkligen tyckte om mig, när jag var iväg och slog en drill. han visste också att snubben som jag väljer över honom är Giovanni och han verkar inte tycka om honom. han tror att gio behandlar mig som skit, vilket han inte alls gör. men men..... skit samma, han får tro vad han vill. vet dock inte hur han vet att det är gio, visst, alla på babble tror att något pågår mellan oss, men ingen är säker. börjar nästan tro att han följde efter mig nör jag träffade gio på leicester square, men det kanske bara är jag som är paranoid. han verkade i alla fall veta att det är gio, men jag bryr mig inte vad han tycker. problemet är bara att jag gillar max som fan, han är råskön, men jag skulle aldrig i hela mitt liv gå längre med honom än att bara vara polare. han är rolig, men jag är nöjd med min italienare. skit samma, han är kar på babble, gio jobbar inte kvar och jag skiter i vilket. jag fortsätter träffa giovanni utanför jobbet, men ingen annan behöver bry sig. nu ska jag sova, natt.











...fan vad jag hungrig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0