skitinternet.

anledningen till att jag inte har uppdaterat er de senaste dagarna är att mitt internet hemma har lagt av, vet inte varför. trött bli man

ullis har varit häör, det var riktigt mysigt, visade henne alla sevärdheter i london!

sitter på prinsen, men orkar verkligen inte blogga.

grattis till sessan och daniel. puss på er

Lo

Sitter och tittar på The UK's bidrag till årets Eurovision, och började tänka på dig:) Han var så söt - precis som du! Puss på dig!

2010-06-28 @ 23:33:07
ullis

Hej ælskling! Saknar dig så mycket!

2010-07-02 @ 12:17:04
Emma

Uppdater! Jäkel! Jag kommer snart till dig! FEST!!! lova att du är öedig på min födelsedag?

2010-08-08 @ 18:10:55
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0