rädd.

ok, så jag vågade mig tillslut ut från toaletten. började få träsmak och sängen lockade ganska rejält. är dock inte redo för att stänga ögonen riktigt än, man vill ju inte vakna upp med en råtta i ansiktet. usch och blä. fick tillslut tag på linda, hon har varit på heaven hela kvällen och sitter nu och äter frulle med sina jobbkompisar. hon tyckte att jag själv skulle ta tag i det hela, men aldrig i livet.
astrid ligger och sussar, hur hon nu kan göra det. hon ska upp om 3 timmar, så det är väl lika bra det =P.
jag hatar möss, linda har bestämt sig för att klaga till sean, vår hyresvärd, och försöka få ner hyran. jag klagar inte....

har inte så mycket mer att säga, puss på er.

Emma

Herregud.Här är man van vid att du kommer med ett nytt inlägg varannan vecka, och så åker man till SVerige över en helg och kommer tillbaka till en hel bok av inlägg! I LIKE! Det är tråkigt att du jobbar så mycket, jag har ett svagt minne av att vi hade planerat att mötas i Paris nu när vi båda är i närheten, men jag börjar acceptera att du är fastklistrad!

2010-06-08 @ 10:58:28
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0