Getting ready, for the night of nights, the night of nights, tonight!

kvällen har spenderats med Glee och med drinken i hand! det har blivit woo woos, cuba libres och blueberry caipiroskas! mycket gott! det bästa med att vara bartender är att vodka/fanta exotic är långt borta, vill jag ha en god drink är det bara att blanda ihop något, och jag vet exakt hur jag ska göra det (med lite hjälp från Vince Silvas drinkbok). nu gör vi oss i ordning, men jag tror att vi ska se på ett till avsnitt av Glee inna vi ger oss av - det bästa emd det här landet är att partyt fortsätter hela natten lång, bara för att klockan är gammal betyder det inte att det är försent för att ta sig hemmåt. om allt annat har stängt kan man åka till elephant and castle och party på minister of sound till åtta på morgonen om man så vill det. det vill man dock inte för det är ett skitställe.

hur som, kvällens plan är att först ta sig förbi babble och säga hejdå till giovanni. sedan bär det nog av till tiger tiger, och sedan möter vi kanske upp Max och partar hela natten. när klockan slagit tre kan vi gå till lupo och dricka efter stängning, nemas problemas när man känner alla in the buisness! dessutom kommer jag in gratis pretty much anywhere! (astrid och anna får betala, men vi ska försöka kirra in dem gratis genom att säga att de också jobbar på babble, men hart glömt sina paycheques.

halva sminkningen är klar, party dressen är på och det är bara håret som behöver fixas (och ögon mejken). detta sker nog framför datorn och sedan blir det utgång. men först blir det en till drink!

puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0