själv på rummet

under den vecka som jag har varit här i london har jag inte lyckats vara själv en enda gång, förutom på typ toaletten och i duchen. nu har jag dck hela rummet för mig själv. jag får själv välja vilken musik jag lyssnar på (tack för spotify btw, p) och bara sitta och göra vad jag vill. ganska skönt om man inte gillar människor =P (har jag valt fel utbildning tro...?). lite saker som har hänt... typ 5 pers har tappat bort sina nycklar. det blir en herrands massa knackande på dörren =P jag har dock kvar min och jag planerar att behålla den. som sagt har flera blivit av med plånböcker, npgra under hot.. london är en hård stad. inget sånt har dock hänt mig, det värsta jag varit med om så länge är att jag tappat bort tudden till mitt puder, fruktansvärt irreterande.

what more to say.... ikväll ska jag ut och dricka snakebites tror jag. linda var sugen, haha, så det är väl bara att hänga på! är man ung så är man.


lisa

du får akta dig!!!skaffa en sån där liten tantväska som du hänger innanför jackan eller proppa bh:n full med värdesakerna. bra på flera sätt;) vad är snakebites?



2010-01-10 @ 15:27:07
Perny

Va bra att spotify funkar i Potterland :D men visst är reklamen ganska störande!? Du har väl med dig din säkerhetsspray?!?! Den borde ju vara laglig i England!

Vad heter du på skype/har du fått nytt mobilnummer?

Och till sist samma fråga som Lisa; Vad är snakebites?

pusspuss

2010-01-10 @ 15:31:55
Ullis

Snakebites dricker man alltid när man går ut i malmö. Det är öeeh.... gott. SAKNAR DIG STINA!! Nu har jag åkt tillbaka till lund, pluggar och pluggar, är sååååååååååååååååååå trött!! PUSS

2010-01-10 @ 17:52:01
Lars Lundgren

Köp ny spray genast!!!! Och ha mesta pengarna och kort i särskild plånbok (tillsammans med Id-kort) gömt någonstans i någon ficka och en annan plånbok med bara lite chash i. Basta!/Papps

2010-01-10 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0