kort inlägg...

mitt internet tar slut om sex minuter så det blir inget långt inlägg idag.
det är kallt i london, snön ligger tät på marken, enligt en kondonbo vill säga. vi har cirkus 0.5 mm snö, men man hör ändå tre gånger så många utryckningsbilar idag lämfört med andra dagar. sammanträffande? i think not.

blandade idag en grym cosmo, dock bara av vatten, men den var perfekt i allfall. bara en av de nästan 20 drinkar jag nu kan utantill =)

vad mer kan jag säga..? skolan är rolig, och har hittat den bästa pluggpuben i världen. man kan ityvärr inte plugga på rummet eftersom rösterna av 7 andra tjejer stör mer än rösterna av 50 andra människor.

puss puss
saknar er alla.

mamma och Ullis

Hej gumman! Du verkar snart vara en fullfjädrad drinkblandare. Ikväll har farmor varit här och ätit middag. Vi hade bl.a. portvin i glasen, det hade du nog kunnat fixa till. Vi hade 20 minus i går - alltså betydligt kallare än hos dig. Men vi överlever. Vi saknar dig. Puss puss från oss alla.

2010-01-06 @ 22:53:08
Emma

Åhhh en perfekt cosmo! det låter som ljuv musik i mina öron! Jag bara måste komma över till dig vid din födelsedag, 13 mars va? Alla förutsättningar för en lyckad tripp: helg, london, du och jag min vän! :D:D

2010-01-07 @ 06:18:14
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Ida

mmm cosmo.. jag drömde att jag var i london i förrgår men du var inte där :/ det var en weird dröm. Miss u <3

2010-01-07 @ 13:54:39
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0