fredag.

först vill jag bara svara pappa - min mobil har varit urladdad och jag har inte kunnat ladda den eftersom 'julia' fått en knäpp kom att vi inte får använda hennes förlängningssladd. miff. dessutom har jag inga pengar på mobilen och har glömt att ladda på, men jag är i livet, inget att oroa sig för. jag har hur som helst lyckats sno åt mig ett uttag så nu är mobilen fit for fight igen, fast utan pengar!

ikväll ska vi till minster of sounds, vilket ska bli skoj! vi har smaksatt vodka med mintchoklad vilket kommer bli väldigt gott att dricka. ska ge oss i väg runt 11, så jag har gott om tid till att göra mig i ordning.

idag hade vi flairing i skolan. jag har blåmärken över hela vänsterarmen, dessutom lyckades jag skära mig på exakt samma ställe tre gånger på en boston tin, det gjorde väldigt ont.

håller på att strypa 'julia', hur fan kan en enda människa på en så mycket på nerverna? förstår det inte.

har inhandlat nytt smink idag, 3 ögonskuggor, en ögonskuggsborste, 10 ögonskuggetuddar och 10 nagelfilar. allt på under 10£. vem sa att jag inte skulle kunna leva budget?
jag åter använder utgångskläder nu till och med. ikväll blir det återigen den fina paljettklänningen jag köpte när jag var ute med karin.

börjar längta hem lite, det tär på en att leva med 7 andra bruttor i ett rum. dessutom har jag, efter att i en halvtimme slitit med att få bort sminket, att det mörka under mina ögon inte är smink, det är jag som är uttröttad. jag ser helt seriöst ut som en panda, folk säger helt seriöst till mig att jag har smink under ögonen. inte ens min superconceler kan dölja det!! kanske är dags att börja sova ordentligt. detta är dock sista utgången tills på torsdag, alla kvällar nu reserveras till att plugga. teorin är på onsdag och det praktiska på torsdagen. börjar bli nervös nu.

älskar och saknar min familj! puss puss!




Pappa

Bra hjärtat. Vi kan väl höras på Skype snart./Papps

2010-01-22 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0