dag 2.

jag ligger nu på golvet på mitt underbara vandrarhem (bilder kommer att läggas upp). har precis kommit hem från skola + shoppingtur. skolan verkar bra, läraren är helskön och har tydligen varit en av londons bästa. kommer dock bli mycket plugg, 85 drinkar ska kunnas utantill och idag fick vi läxa! vi ska lära oss ett 10tal olika redskap och vad typ 15 glas heter, men men, det är bara att låtsas som att man är tillbaka i skolan.

livet i londan flyter, har åkt fin röd dubbeldäckare idag =) tyvärr så har alla bussar bytts ut sedan senast jag var här (när knappa 10 år sedan) och man kan inte längre hoppa på och av i farten!! mycket trisst, men kanske säkrare...

Shoppingen här är grym! alla affärer man kan tänka sig plus massa mer, alla med MINST 50% rea. härligt! =) inte för att min budget riktigt täcker shopping, men jag måste i allafall köpa en fin kjol!

folket är trevligt, speciellt en skånska vid namn linda. vi bor 8 tjejer i ett rum med fyra brandbilsröda dubbelsängar, 7 låsbara korgar under sängarna, ett handfat, en spegel som ibland trillar ner och en heltäckningsmatta som har tre mystiska fläckar.  

Planen för i kväll är att gå ut och äta på en pub på som jag inte kommer på namnet på och dricka ett par öl med Linda, och sedan kanske få sällskap av andra från kursen.

Nu börjar det bli dags för lite plugg och sedan ska man väl gå ut! Puss puss!

Ida

Du verkar ha det bra där borta :) Ska bli kul att se bilder och höra mer framöver! Puss

2010-01-04 @ 18:55:48
URL: http://lailonn.blogg.se/
Ullis

Jag vill se bilder stina! Och sen vill jag skypa med dig, SAKNAR SAKNAR SAKNAR!! Åå, det är såå tråkigt hemma, jag bara pluggar och pluggar och pluggar.. Pusss!

2010-01-04 @ 20:58:57
Ullis

Jag säger ju att skåne är bäst :) mihihi! Saknar dig - skype snart! LOOOTS OF LOOOVE

2010-01-04 @ 21:01:48
Emma

hahahaha jag tror man tog bort av och påhopp i farten för typ mer än tio år sedan :P Toppen att du har träffat en vettig människa! Men hallå, vad äter britterlibritterna för mat? kommer mina kläder bli för små när jag ska umgås med detta folkslag under en l'ngre tid?!

2010-01-06 @ 07:32:20
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0