working, working all day long....

kom hem vid kvart över 5 igår. jobbade i 10.5 timmar. snacka om att fötterna gjorde ont. börjar vid nio ikväll och stänger idag ígen, så jag får se fram emot att komma hem samma tid i natt. som tur är jobbar linda lika sent, i går kom hon hem 10 minuter efter mig =)
en massa människor ville bjuda mig på drinkar igår, och en massa människor försökte bjuda ut mig, haha. jag gillar att vara svensk, jag får en massa dricks för att jag ler och ser söt ut och när de frågar mig var jag kommer ifrån blir de helt lyriska! och ger mig mer dricks. igår var det en som försökte ge mig femtio pund i dricks, men hans kort blir declinat, så hans kompis betalade och han tyckte att det var lite i överkant, haha. inte för att jag hade fått de där 50 punden, man delar upp alla dricks mellan all personal, men igår drog vi in 20 pund var (vi är typ 10 som delar)! nice! så nu har jag fick pengar igen, härligt!  desutom har jag inte fått min dricks från i torsdags än, den får jag idag!
nu måste jag hem och göra mig i ordning, tunnelbanan är avstängd hela helgen så jag måste åka buss, vet inte riktigt hur de går, så jag måse vara ute i god tid!  puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0