skype och gårdagen!

wiie, lisa har skaffat skype! sök bara på kristina lundgren och du borde hitta mig. mitt användarnamn är lady.lundgren

igår var vi på rockkonsert. det var tre band som spelade, Kajza kände trummisen i det andra bandet. jag tyckte dock att det första var bäst. planen var ju att inte dricka så mycket och inte komma i säng sent, men det gick ju, som vanligt, åt h-vete. drack massa öl och kom i säng vid 3. fast att det blev sent beror inte så mycket på konserten, utan det var snarare att jag var tvungen att se på hot fuzz när jag kom hem. den är så bra och Simon Pegg är så snygg. kvällens topp var helt klart när jag och linda upptäcker att bayswaters fish and chipsställe fortfarande är öppet, så vi fick lite fyllemat i maggen också! gott!
så planen gick åt helvete, och vi sov till halv 12. eller jag gjorde det, hon gick upp och duschade, sedan gick hon och la sig igen. knäppjök.
om exakt 3 timmar och 32 minuter har jag trial.

puss!

lisa

lycka till bartender

2010-02-19 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0