sista dagen i sverige.

imorgon vid åtta lämnar jag huset.
känner mig förväntansfull och glad, men när mamma kramade mig efter att vi packat om min väska kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. jag kommer sakna henne, och pappa. pappa följer mig till cityterminalen i morgon men mamma måste in till jobbet tidigt så henne får jag säga hejdå till här hemma. skönt att slippa åka själv men jag hade önskat att mamma också var med.
planet går vid 14:55 i morgon.

fikade med tjejerna idag. det var skoj, kul att träffa dem igen. emma kommer och hälsar på i slutet av februari och lisa har ju sin oplanerade weekend. det bilr kul när de kommer, ska visa dem runt i min nya hemstad.

världens  bästa roommate har varit och käpt täcken till mig idag, hon är snäll. ser fram emot att komma tillbaka till london, men jag känner mig ändå lite ledsen. fy fasen vad jag kommer sakna min familj.

Ullis

Saknar du inte mig din dummer?

2010-02-09 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0