regn.

det regnar i london. inte kul.
jag har tråkigt, vet inte vad jag ska göra, datorn laddar ur om exakt 20 minuter och linda söker jobb. if i were a boy spelas på puben. det är en fin låt. jag måste måla om mina naglar, har lyckats chippa båda tummnaglarna. idag kan ingen klaga på för få blogginlägg. jag tar igen för missade dagar.
det regnar i london. usch.
dags att gå hem till den kalla lägenheten. sedan kommer tess och skriver cv med linda. jag ska läsa, tror jag. eller sova.
fast först shopping.
ännu mer deppmusik, beautiful med Christina Aguilera. dags för shopping.
lindas dator har laddat ur.
det regnar i london.
usch.
fast jag älskar denna stad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0