lägenhet!

efter en tids vistelse i the motherland är jag nu snart på väg tillbaka till potterland. vistelsen hemma har präglats av sjukdom. legat med feber, hosta och heltäppt näsa. nu är jag dock på bättringsvägen och har därför bestämt mig för att ta mig tillbaka till landet som gav världen david beckhams vänsterfot. imorgon väntar dock en efterlängtad fika med tjejerna, någon som sjukdomen hindrat mig från att föreslå tidigare. förhoppningsvis hinner även media ta sig till slussen i morgon.
på tisdag bär det alltså av till london, denna gång ska alla mina underbara hårmedel med, fy fasen vad mitt hår blivit risigt under den senaste månaden. men det ska det bli ändring på nu!!
det första jag gör när jag kommer fram är att åka till min nya lägnehet i Bayswater, london, zon fucking ett! haha, och linda sa att hon inte var bra på att leta lägenhet! sen måste jag åka och köpa täcken och annat som kan behövas så det blir att ge sig av mot IKEA! ska köpa lite svenskt godis då med (för jag kan ju inte köpa det här hemma nu när jag är här, det vore fusk!!)
linda har varit och kollat på lägenheten och den ska vara bra. ett fint litet kök, säng man fäller ner och en bäddsoffa. toaletten och duschen var uppenbarligen ganska skabb, men den skulle han vi hyr av städa ordentligt innan vi kom, om jag inte missminner mig! gahhaa! jag är på så bra humör för jag har fått en lägenhet! nu är det bara jobb som saknas!

nu ska jag ta reda på lite mer om lägenheten och i morgon kommer emma och hjälper mig att packa! =D PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0