klagomål!

jag har fått många klagomål på att jag inte skriver tillräckligt i denna blogg... vill bara påpeka att ni läser den ju inte! hur vet ni då om jag skriver eller inte?!?!  eller så kommenterar ni inte, vilket inte är kul...
haha
puss på er alla!

Perny

Jag läser ALLT, men jag orkar inte kommentera så mycket :P

Lycka till ikväll gumms! puss puss :D

2010-02-19 @ 16:06:42
Pappsen

Hej,



Kul att du ringde i går. Verkar ha gått jättebra. Hoppas det går lika bra i kväll. Hör av dig så fort du fått besked.

Puss från papps

2010-02-20 @ 14:44:55
Pappsen

Grattis till jobbet min älskling! Du är toppenduktig!



Papps

2010-02-21 @ 00:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0