intervjuer...

jag har kommit in i en väldigt konstig rytm. efter att ha sovit i genomsnitt 5 timmar varje natt har jag gått till att sova runt tolv timmar varje natt. vi sover typ hela tiden, och det ger inga problem med att somna på kvällen, sjukt. men i morgon börjar det nya livet, det riktiga livet. klockan halv två ska jag på intervju på ett hotell för en position som bartender i deras bar. denna intervju har jag fixat helt själv, vilket jag är stolt över. klockan åtta på kvällen ska jag sedan iväg till bubble, en nattklubb, och gå på intervju där. denna lyckades jag inte vaska fram själv, utan christin från kursen ringde och sa att hennes chef behövde en till bartender och hon sa att jag kunde gå om jag ville. så klart jag ville, da, liksom. tror att det är en lite mer fancy nattklubb, det är bra, fancy nattklubb = fancy dricks!  en hotellbar ger också jäkla bra med dricks, och som ni kanske vet är det dricksen en bartender lever på =P.
man börjar bli lite nervös nu, vet inte riktigt vad jag ska säga! men jag övar lite när linda inte hör =P hon får ju inte tro att jag är galen! då kanske hon inte vill bo med mig längre, fast hon kanske redan är medveten om att allt inte står rätt till där uppe, haha.

i dag är det valentinesday och jag och linda ska fira med att sitta hemma och se på benjamin buttons och förmodligen någon romantisk komedi. det ska bli mysigt. vi gick till HMV och köpte lite sjukt billiga dvd filmer endast för att upptäcka att vår dvd inte funkade. men min dataskärm är lika stor som vår tv, så det spelar ingen roll, min dator har även ett grymt ljud så det är inga problem!

vi har äntligen fattat hur man gör med elen! vi betalar inte elhyra, utan vi toppar upp vår elmätare och sedan drar den så mycket som vi gör av med! lite som ett kontantkort till mobilen! vi fattade igår hur det funkade och vi blev väldigt stolta! men av någon anledning går det jättemycket el under nätterna när vi knappt har något igång, men nästan ingenting under dagarna. det är underligt... men ett till två pund om dagen är helt ok. det kan vi överleva, vi har el för ca månaden nu. känns bra!

nu ska jag försöka hitta en bra deal på internet till lägenheten! puuss!

Harez

Hoppas du får ett av de jobben!

Stolt jag är över dig sötis!!!!

2010-02-16 @ 00:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0