drinkar

sitter här och pluggar lite på drinkar samtidigt som jag pratar med lisafisa på fejjan. irreterande drinkar, de är mycket jobbigare än de som vince lärde oss, jag får inte free poura, utan jag måste använda mått vilket innebär att jag måste kunna att det ska va typ 62.5 ml av något istället för att bara räkna bubble-2-3-cut eller nått! jobbigt! jag vill säga att det är trisst att plugga men lisa har rätt - jag gillar det, det får mig att känna min smart! =D

jag har fått en jävla kaffekick nu, kan inte skriva ordentligt. kanske borde sluta hälla i mig mängder. batteriet är snart slut på datorn så då måste jag endå gå hem... där blir det inget mer internet =( än i alla fall! snart så ska vi beställa!

lisa

mohahahahha I knew it!!!!!!!!

2010-02-18 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0