uppdatering av mitt liv.

detg var ju ett tag sedan man skrev ett inlägg här, sisodär en två månader skulle jag tro...
MYCKET har hänt... massa massa massa, men har inte varit på humör att skriva allt på en blogg som alla i hela världen kan läsa.
vi börjar med jobbet. folk har kommit och gått, men vi har just nu en ny tjej som heter Karolina. detta är vad hon har lyckats göra hittills (har varit på babble i kanske... två - tre veckor.)
- fått hela arbetsstyrkan (fint ord, hihi) att hata henne.
- tagit emot en "20 pundssedel" från ett annat land. (det var ingen liten skillnad, som om hon tog en sedel från typ skottland som vi inte accepterar, utan en från marocco eller något. det stod fan på arabiska på den. STENkoll bruden har..)
- göra en miljon drinkar fel.
- skita i att uppsella. (fan vad kul det blir när hon åker dit för en mystery shopper.. hihihiiiii)
hon är helt dum i huvudet bruden. Allison vägrar vara i samma ända av rummet som hon. detta pga av karolina öppnade en champagneflska helt idiotiskt (ingen vinkel på den, utan bara höll den rakt upp vilket  innebär att man har ca 30% chans att inte spruta ut allt som finns i flaskan). och allt sprutade ut ur den, och hon var tvungen att öpnna en annan. allison kommer då fram till henne och säger att det går bättre om man vinklar flaskan istället. karolina blir skitsur och säger åt allison att lämna hennes bar, att hon inte behöver hennes hjälp och att hon vet exakt vad hon håller på med. (allison är servitris och har varit på babble i ett år. hoppar in bakom baren när det behövs) 
en gång fräste hon åt mig när jag frägade om hon kunde alla cocktails än. "yes, thank you. do you think im stupid..?" (kom senare på henne med att göra en order på 3 cocktails helt fel. varenda cocktail var gjord på fel sätt... miff)
mm mmm.... hon är ett pucko.
jobbar som en jävla hund just nu. denna vecka har jag kommit först och gått sist måndag - onsdag. igår skulle jag ha slutat vid 21.30, men som vanligt fick jag stanna längre. vid 12 kommer aurelien fram och säger att han kommer håll amig till stägning, men skicka hem akrolina eftersom hon inte stänger lika snabbt som jag gör. men han ändrade sig när han såg hur sur jag blev, haha. blev igår även kallad the bitch of may fair. fint smeknamn. historien är denna:
en kille kommer fram till baren med ett nästan tomt vinglas. han säger att vinet var off, och han vill ha ett nytt glas. jag ger honom ett nytt glas, men sdäger att han måste betala för det eftersom han druckit hela glaset. han säger att det var off och vägrar därför betala. han har en tab, och jag har hans kort, vilket innebär att han inte bara kan springa ifrån baren utan att betala, så han lämnar baren och kommer tillbkaa senare. när han kommer fram till baren och säger att han vill betala sin tab ser han att dte är jag igen och säger till sin flickvän, "oh no, its the bitch of may fair again". men betalade gjorde han. messa inte med stina! =P

så går vi vidare till mitt underbara kärleksliv. gio och jag ses inte längre. han ringer och skickar sms, tänkte bjuda med mig till sicilien på semester men jag var redan i sverige så det gick inte. men giovanni är ingenting jag vill längre, utan har umgåtts mycket med max under en period. men efer det att jag kommit  tillbaka från sverige har det varit sjukt konstigt och vi har bara setts en gång, då vi bråkade. menmne, theres plenty of fish in the sea i guess.

våra husdjur har minimerat till ett, men vi har itne sett honom (Åke) på länge, linda skrämde bort honom för några dagar sedan, haha. men har är typ sjukt smart, nästan agillitytränad. när man klappar i händerna hoppar han, hahhaahahha. skön råtta =P

snart flyttar lisa hit =) och emmsan kommer på besök! sjukt skoj att se dessa damer igen, saknar dem som fasen! woop woop!



Emma

WOHO! Uppdatering! Vi ses snart! Puss puss puss

2010-08-14 @ 19:24:35
URL: http://voirmoi.blogg.se/
lisa

äntligen! om du var blondinbella hade ditt bloggimperium varit kört i botten efter det här uppehållet;)



stina snart snart snart!!!!!!!jag kommer ockås ha en blogg by the way!!!



puss

2010-08-19 @ 13:53:42
Mamma och pappa

Hej!

vi har det bra i USA. Har nu lamnat LA och reser osterut in i oknen mot Grand Canyon. puss puss.

skicka garna ett sms da och da.

2010-09-02 @ 05:35:58
mamm och pappa

Lilla vannen (dom har inga a med prickar har). I morgon vander vi ater till San Francisco. Sen bar det av till Sverige. Hoppas du mar bra nu igen. Vi hors (oh, inga prickar) nar vi ar hemma igen! Mamms o papps.

2010-09-09 @ 07:21:40
ullis

Haha, ni är knäppa :) har dom inte speciella svenska tangentbord på era hotell? Kasst!!! Jag längtar efter er alla!! VARFÖR ÄR HELA FAMILJEN PÅ OLIKA HÅLL? :(

2010-09-09 @ 21:16:27
ullis

Föresten Stina; du kan väl göra nån uppdatering eller två någongång? Emma gör minsann det ofta!! Och så kommer jag antagligen till london den 5 - 9 november om det passar i adams schema. MYSIGT ELLER HUR!!! Så då kommer vi och dricker drinkar så hoppas jag att du är ledig någon dag också och inte bara ska sova... PUSS

2010-09-09 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0