lediga dagar!

AAAH, ledighet. fan vad härligt. ledig i går, ledig idag och ledig imorgon!
i lördags slapp jag stänga, tack och lov. slutade exakt den tid som var utsatt, inte vanligt. stannade kvar och hängde lite med mina favorit kunder, chris och steph. de är riktigt roliga! de vägrar beställa drinkar av någon annan än mig efter som de anser att ingen annan kan göra cosmos så bra som jag kan (hur det går ihop vet jag inte, alla gör på exakt samma sätt..) de bjöd på shots och Gio myglade åt mig lite gratis drinkar. när jag skulle gå hem började en obehaglig kund prata med mig så jag gick tillbaka till babble och hängde där tills han försvunniot.
igår var jag och astrid ute och partade, gio och några andra från jobbet skulle möta upp, men så bidde det inte, det blev bara hon och jag. men det kul ändå! vi gick till B@1 och vem stötte vi på där om inte vår gamla lärare Vince. det var kul att se han igen, men vågade inte gå fram förrens i slutet av kvällen, han skrämmer mig lite. han hade tydligen fått sparken från EBS och har startat eget.
jag hade köpt en ny klänning som jag total älskar, den kostade så löjligt mycket att jag inte kommer berätta hur mycket i rädsla för ett argt samtal hemifrån, men den var värd varje slant. så sjukligt fin!

fast i vitt. eller cream soda som de kallar det.. =P

ikväll ska vi till Stine-lees housewarming. så vila dessa lediga dagar är uteslutet =P ska i vart fall vara hemma i morgon kväll. linda jobbar i kväll så det blir bara jag och astrid. tommy och annika (pelle och kajsa) kommer dock vara där (de bor där, daaa) så det kommer bli ett 'kärt' återseende. har inte träffat eller pratat med dem sedan de totaldissade vår housewarming. double, double toil and trouble, something wicked this way comes....


Emma

Ledig helg? :D haha jag har trackat dig nu på facebook, skype och mail och här! haha PUSS

2010-04-20 @ 10:38:18
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Emma

Btw, jättefin klänning! Och måste svara: Jag ska nog klankaner lite meeer på high school musical. Den är inte bra! Och sist men inte minst: Det skulle inte vara roligt för dig att komma hit, finns inget här, bara natur! och du är nog den minst naturiga människa jag känner (men jag tycker om dig ändå) men jag kommer MER ÄN GÄRNA till london över en weekend, jag bara väntar nu på att du ska säga ett datum för jag kan alla helger utam 7-9 msj och 2-6 juni! PUSS GUMMS Jag saknar dig!

2010-04-20 @ 10:50:58
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Luisa

Alla pratar om att gå och träffa varandra. Tycker fan ni ska komma till Gamla Goa Sverige och träffa era fattiga vänner som inte har råd att komma till er!!!!! :'(

Tänk på mig :( :(

2010-04-21 @ 14:04:47
URL: http://bittersweetsimphony.blogg.se/
lisa

stinis snart kommer jag och trakasserar dig!!!!

2010-04-27 @ 18:47:11
Emma

Jag trackar mer: Uppdatera! Kolla kalenderna efter ledig helg! Hetsa din chef om att bestämma en ledig helg med mig! (Han kommer säker ihåg mig som tjejn som rökte franksa cigg?! Inte? okej...) Jäkel! Nej nu känner jag mig negligerad. Tänker inte läsa din blogg mer. Gillar du mig?! Hallå??



haha, Puss!

2010-04-27 @ 21:23:02
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Ullis

Men vaaaad gööööööör duuuuu?

2010-04-28 @ 19:40:23
Ullis

Du uppdaterar aldrig :(

2010-04-29 @ 16:18:13
Papps

Håller med Ullis. Mer inlägg!/Papps

2010-04-30 @ 20:27:20
Ullis

MEEEEEEEER INLÄGG JA!!! Nu är det uppror! Jag har precis haft förstamaj firande här i lund = G.A.L.E.T!!



Sååå- nu dags för din uppdatering =)

2010-05-01 @ 17:59:42
Ullis

Hahahaha, herreguud! Har verkligen jag skrivit det där?!? Var nog någon annan som använde sig av mitt namn.. Saknar dig! Jag anfaller på telefon, facebook och här men ingen respons :(

2010-05-03 @ 20:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0