god morgon.

vaknade vid två för att linda tassade runt. nu sitter jag på prinsen för att äta en näringsrik frulle, nachos =) gick och la mig vid sju i går. stängde på jobbet och efter drack vi lite champagne för att fira Gios födelsedag. ikväll ska vi nog ut och fira honom, det ska bli kul.
igår gick jag ut och shoppade, mycket skoj! det blev lite nya underkläder, ett par shorts, några filmer och lite annat smått och gott. hade på mig shortsen till jobbet och när gio såg mig stirrade han och sa sedan "wow..." så jag antar att de var fina, haha.

astrid har åkt hem till sverige. hon ska göra högskoleprovet men kommer tillbaka i morgon, hoppas det gick bra för henne =)

inget mer att tillägga, puss

Emma

Blaaaah! Jag vill träffa dig lite grann! Tell me om du Någonsin har en helg ledig (kanske inte jättetroligt med tanke på att du jobbar som bartender) men OM du har det, tar jag gärna ett tåg till London min vän! Jag är nämligen ledig varje helg, med tanke på mitt lite mindre glamorösa jobb, jämnför med dig!

2010-04-12 @ 08:48:26
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0