the healthy way.

idag började vår detoxvecka. vi firade av vårt härligt onyttiga liv genom att gå till puben igår. tryckte i oss en enorm potion fish and chips, drack två öl och till efterrätt tog vi var sin chokladbakelse dränkt i kolasås. på vägen hem gick vi in på tesco och köpte ostbollar, lökringar och chips. när vi kom hem bunkrade vi upp med allt detta + popcorn och en mars bar. allt svaldes ner men diet coke. jag var så mätt att jag inte kunde gå.
men idag skulle ju då det nyttiga livet börja. det startar så där, vaknar vid 12 och bler direkt gnällig eftersom kaffe inte ingår i detoxdieten. pallrar oss iväg till ikea och köper saker för 80 pund, inte bra... men astrid behövde verkligen en byrå och den kostade bara 25 pund... dessutom är det inte så mycket när man delar det på tre...... ikea var roligt, som vanligt, men tyvärr så missade vi Ingvar Kamprad som tydligen hade varit där tidigare under dagen, lite trisst. man hade ju inte blivit lite starstruck lixom =P.
väl på ikea startar vi dagen med frulle, var sin large hotdog som var dränkt i ketchup. sedan stannar vi i kafeterian och käkar lunch, linda och astrid körde på köttbullar men jag tog laxfilee med potatiskakor som var dränkt i sås. sedan går vi in i mataffären de har och köpte knäckebröd, fläder- och lingondricka, ballerinakex, fyra chokladkakor och skumsvampar.
nu sitter jag på puben och njuter av en kopp kaffe. ikväll ska jag ut och träffa christine, Gio och några andra av hans kompisar och kanske några till från jobbet. det lär bli en hel del öl.

jag gillar det nyttiga livet. puss.

Ullis

KRISTINA LUNDGREN!!!!!

2010-03-29 @ 22:52:11
Ullis

KRISTINA LUNDGREN!!!!

2010-03-29 @ 22:53:00
Perny

Ni var ju i alla fall duktiga nog att välja Diet Coke :P

2010-03-30 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0