long time no see

hallo, hallo bloggen!

ledsen för att jag inte uppdaterat på länge, men har jobbat VARJE dag!! första lediga dagen var igår och då gick jag ut och festade, haha. är fortfarande inte riktigt nykter, haha. blev bjuden på drinkar hela natten och träffade på några riktigt roliga typer! vi började hemma hos carro och elin eftersom vi firade elins födelsedag. så vi satt där och drack till klockan halv 10, sedan gick vi vidare till B@1, men någonstans på vägen försvann linda. hon var med på B@1 men hon var inte där länge, för när jag hade kommit tillbaka från toaletten var hon inte längre där. detta stoppade ju såklart inte mig, utan jag slängde iväg ett sms till na, och hittade sedan matilda och alexandra. vi gick sedan vidare till onanon, där lämnade de truppen men deras kompisar var kvar, så jag hängde med dem.

det hela slutar med att jag tar taxi hem, men kan inte hitta min nyckel (läs: är för full för att orka leta upp den) så jag ringer ner till vår lägenhet (vi har en dörrklocka med buzzzer, fast själva buzzern är trasig, så den gör mest ljud=P) och väcker linda. hihiii. hon kan inte somna om, så hon ligger vaken i flera timmar och jag ligger och snarkar som en gris =D jag pratade visst i sömnen också, haha. stackars tjej!

annars är allt som vanligt här, nästa vecka fyller jag år, och jag ska se vad som kommer hända då. jobbar ju på själva födelsedagen så det kommer nog att firas på söndagen, kuL!

det har blivit kallare här! väldigt irreterande, eller så är dert kanske så att jag bara är framme när solen inte är det. hur som helst så räcker det intre med tjocktröjja, jacka och halsduk. man fryser ändå! det som höll på att bli varmare... =(

emma har varit på besök! det var skoj, men tyvärr hann vi inte träffas så mycket. jag hade ju onsdagen ledig så det hade varit perfekt, men tyvärr så ringer aurelien och vill att jag ska komma in och jobba. så det sket sig ju. men hon kom till babble och satt och drack cocktails och jag jobbade. det var ganska tomt så jag stod mest och pratade med henne. självklart så vill ju chefen att jag ska stänga, så jag vart klar vid kanske 3 eller något. emma satt lydigt kvar hela kvällen och väntade på mig, pratade lite med Mat och chillade, och sedan gick vi och åt degig pizza. sedan kom hon hem till min vid 10 nästa morgon och planen var att vi skulle ses efter att jag slutat på torsdagen, men jag fick stanna längre och hon var trött, men vi fick i alla fall ses lite!

familjen har bokat biljett och hotell! de kommer bo på en tvärgata till min, nära och behändigt! =D kommer nästa vecka!!! =D=D=D=D 

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0