i väntan på astrid 2.

ok, så medans jag väntar har jag hällt i mig en hel del öl, så jag känner mig inte helt klar i huvudet, men men, det här kommer gå bra ändå!

någonting osm jag alltid har tyckt är att det är tråkigt att vänta. men nu är det tråkigare än vanligt. dessutom behöver jag kissa, men jag vågar inte lämna min dator... =(
bartendern (eller pubtenders etersom jag, som en erfaren bartender, inte anser att man är bartender ifall man jobbar på en pub) är nu medveten om att astrid kommer, och han ser fram emot detta. jag gillar han, han är snäll! han ger mig alltidmcyket kaffe, och skämtar! =)

nu borde astrid ha landat! enligt stansteds hemsida skulle hon ha landat för hela en minut sedan!!! snart kommer hon, hon ska bara sitta på den tråkiga stansted express i 45 minuter.........
vi ska se på true blood! =D jag kan vara vaken lääänge ikvällför jag börjar jobba vid 4 i morgon och jag tvättade håret idag så jag behöver bara skölja av mig lite imorgon så jag kan sova till två! mycket astrid tid alltså! eller typ.... två timmar =P (jag upptcäkler att det inte går så bra att skriva, jag har mpnga stavfel, hur deprimerande är det inte att bli full själv? men linda jobbar och astrid har inte kommmit än, och jag har städat hela lägenheten och förtjänar öl!

i lördags var det bråk på babble!!! oj oj oj! jag stod i baren och tog en order från en kille, sedan kommer en annan kille och börjar skrika att han ska bli serverad trots att han inte har väntat lika lämge som den andra! den killen som jag zerverade sa att han var h'r först och att han därför borde bli serverad först, men då gick den andra killen i taket och dörsökte slå den andra på käften!!! sedan gick han iväg (han var en väldigt liten kille förstår ni, inte längre än vad jag äör) poch ahns kompis började slåss i stället!!! jag gick och hämtade ne vakt som kirrade biffen, men lite hjälp från olivier! sedan serverade jag den killen som hade beställt av mig först eftersom han inte gjorde något, han försökte hålla sig borts. han var snäll =) men den andra killen (och hans kompis) blev utkastade! HA! rätt åt dem, dumma idioter, att slåss är inte ok!

jag orkar inte rätta detta meddelande! det är trisst! pyuss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0