housewarming.

igår hade vi vårt housewarming party, det var kul mest tack vare alexandra och matilda. de dök upp med två kompisar och en lillasyster vilket gjorde oss till en liten men tapper skala.
de sex pers från kursen som enligt tidigare utsago hade sett fram emot det och som sagt att de lätt skulle komma, dök inte upp, de gick till B@1 och roadhouse istället. dåligt anser jag och linda (och alla som kom i går) vi har endast ett housewarming party och b@1 och roadhouse har öppet varje dag i veckan, så det var ju lite illa att de gick dit istället, speciellt eftersom vi hade förlorat ett vad mot dem och därför köpt alkohol till dem med. inte ok. ska jobba med christine idag, så vi får se hur det går....
de hörde inte ens av sig, vi skickade ett sms och frågade när de skulle komma och då sa de att de skulle försöka komma, men väldigt sent.... christine hörde åtminstonde av sig, men endå, jävligt dåligt att gå till barer istället när vi har ordnat....

tomas och elin dök upp, det var riktigt kul, har saknat dem! de är roliga =)
även Karin tittade in en liten stund, precis i början. hon stannade inte så länge, hade jobb i morgon och skulle upp vid typ 5, så förstår det. men det var kul att hon kom!
johan kunde inte heller komma, var tvungen att skriva en ansökan eller något, det var synd, hade vart kul om han kom, men vi får träffas snart igen.
ikväll var planen att gå ut, men det får bli en annan gång, måste in till jobbet för cocktail träning.... orkar inte! känns som att jag alltid är där utan att få betalt! dessutom kommer det vara lite pinsamt eftersom min chef lyckads supa min under bordet i lördags... kommer nog få några pikar... haha
han free pourade Sambuca, Bacardi gold och Pernod (två ggr) rakt in i min mun, det var uppenbarligen någon sorts ritual som man gör mot alla nya... full blev jag, hade inte ätit på hela dagen och innan det hade jag druckit en drink, en öl och ett glas champagne.... full blev jag, haha.
inga batterier på datorn, puss!

Perny

Hej Stins!

Jag får inte med mig nån av tjejerna till dig men Moja tänkte hänga med, lugnt?

Vi tänkte åka på torsdag morgon eller eftermiddag och åka hem lördag kväll (eftersom du ändå jobbar då). Du kan väl höra av dig så jag kan boka biljetter å hotell :D

pussar

2010-03-04 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0