btw...

lyckades pajja två vinglas under loppet av fem minuter igår.. det är fan inte ens ok... jag pajjar dem få jävla snyggt också, kupan och foten är intackta, det är bara benet som går av.. haha. Agi garvade  åt mig =P men hon pajjade en hel del hon med, haha =P

en till sak om min födelsedag - om du inte är bjuden - kom inte (detta gäller dock inte folk som bor på andra sidan havet)! jag är fortfarande irreterad på er! men jag vill inte ha några som dissar mig och linda för någonting som händer varje dag, det är inte ok. 

puss till folket på andra sidan havet, christine och pelle

Tant Lisa

hej mina kära sköna böna:)



20 år snart!! gahhh. gamle tant. hoppas du får roligt. Tänkte bara informera dig om att jag kommer inta din stad den 9 till 14 Maj. Rätt långt fram i tiden men men

2010-03-11 @ 16:06:45
Pappa

Hej lilla hjärtat,

Stort grattis på födelsedagen!!!!:) Har försökt att ringa men vi kommer inte fram.

Puss puss fråna mamms och papps

2010-03-13 @ 14:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0