internet.

gissa var jag är! jag siter i mitt råtthål och surfar! wiiie! bestämde mig för att skita i att det är överpriserat och betala BTOpenzone massa pengar för att få internet i lägenheten. man tjänar på det i slutändan, att betala för kaffe och öl och mat varje gång man går till starbucks eller prinsen kostar mer. max, managern på lupo, har hjälp till på babble när sarah har varit bortrest. detta innebär att jag har haft mycket roligare på jobbet än vanligt. när max är där får man drinkar när man jobbar och sedan går man ut när man har slutat. problemet med att han är där är dock att han hela tiden frågar om jag vill gå ut med honom, och trots att jag säger att jag har en pojkvän så frågar han. detta pårund av att han tror att jag inte är glad med min pojk, ganska mycket pågrund av att har varit med mig efter att jag och gio har bråkat och därför hört mig bitcha som fan. mitt och gios bråk. i onsdags gick jag ut med max efter jobbet. jag smsar gio och säger att jag vill att han ska följa med ut och som svar får jag "you really disapointed me". jag frågar varför och han svarar att jag inte behöver veta varför. jag ringer honom och säger att det vill jag visst veta och det är bäst att han berättar det. han svarar att han inte gillar när jag går ut med max och att senaste gången jag gjorde det blev han arg och när jag inte pratade med honom dagen efter blev han ledsen och jag fattar ingenting för om han vil mig något så får väl han prata med mig. av någon anledning trodde folk att något hade hänt mellan mig och max, och det gillade inte gio. men tror han något så får han väl fråga, jag är fan ingen tankeläsare. tillslut får jag ett av mina vackra utbrott och säger att jag inte kan läsa hans tankar och att jag är trött på att försöka. att jag inte har en aning om vad han tänker och att det gör mig galen. han börjar säga en massa skit och jag pallar inte längre så jag bestämmer mig för att dra en ullis. jag vill ha min vilja egenom så jag fejkgråter lite grann och säger att nu får han fanemig traska iväg till leicester square så att jag kan få prata med honom. han säger att han är där om fem minuter. på vägen dit springer jag in i max (som stannade längre på babble eftersom han var tvungen att stanna tills de hade städat klart) och han ser att jag har gråtit. söt som han är blir han orolig och frågar hur det är med mig, jag snyftar fram att jag bråkat med min pojkvän och han kramar mig och säger att jag inte borde vara med ett sånt svin (ska bara påpeka att giovanni inte är ett svin, max har bara fått höra fel saker, han vet inte ens om att det är gio utan tror att det är en random snubbe från engöland). sedan springer jag iväg och möter gio. vi pratar och sluter fred, sedan påpkar han att han inte gillde att jag grät, ahha. det fick honom atrt känna sig som ett a-hole,hahaha. svarar att det förtjänade han! men jag tror att vi är ok nu. har inte träffat honom sedan dess, men vi har inte jobbat samma dagar och han pluggar hela tiden när han inte jobbar. det är hans sista dag på babble ikväll, så funtar på att springa förbi och säga hej. imorgon flyger han i väg till italien och blir borta i två dar. han har prov, igen. lille gubben, han pluggar och sliter, men hans förmiddagskurs är i allafall slut nu. på jobbet flyter allt på, vi har anställt två nya brudar, som verkar helt ok. de är inte de snabbaste i världen, men det kommer väl med tiden antar jag. igår lyckades jag pajja en flaska finlandia vodka, inte en hel flaska, det var lite mindre än hälften i den. aurelien verkade inte alltför upprörd dock, utan sa bara att jag var skylldig honom en tjänst för det, behövde inte ens sätta det på mistake tabben. nice nice! Astrid har fin besök från svealand, hennes kompis anna. så ikväll blir det party (anledningen till att jag inte ringde dig och sa att jag hade en ledig lördag emms, är att vi inte har plats i huset för en till, annars ahde jag ringt poå stuts!) astrid är just nu ute och bättrar på spritskåpet, ikväll blir det woo woos och cuba libre! nice! pöss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0