hemma igen.

kom precis hem från jobbet. sitter och knaprar på walkers "french garlic" chips. gott. de har väldigt många lustiga smaker på chips i detta land, de flesta är äckliga, men dessa är faktiskt goda. smakar precis som en vitlöksbaguette, i like it. på jobbet var det mer busy än jag trodde att det skulle vara, andra måndagen jag jobbar och det var till och med så att Mat var tvugen att komma in bakom baren och hjälpa till =O. inte vanligt!

framåt 10 kom Gio intraskandes. den offeciella anledningen var att han skulle visa sin kompis sitt gamla jobb, men den riktiga anledningne var att han ville komma in och säga hej ill mig. han hade kollat upp när jag jobbade i lördags och kom in för att träffa mig. han är söt. vi ska nog ses i morgon, har inte träffat honom på riktigt sedan vi bråkade. han sa att han hade varit rädd för mig i onsdags, haha. han trodde att jag skulle slå till honom, vilket han dock hade förtjänat.

fick skjuts hem av Mat, mycket snällt. det spöregnade så att gå till bond street var inte så lockande. ledig i morgon så jag behöver inte gå och lägga mig än, ska nog se på ett avsnitt av The Hills, det var länge sedan!

Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0