chill dag.

vaknade runt 4-5 i morse. de andra låg fortfarande och sov (anna och astrid hade gått och lagt sig igen efter en tripp till hamleys). men när jag började plocka med datorn vakande de också. vi bestämmde oss för att beställa var sin pizza. 40 minuter senare satt vi i hyde park med elin, tomas, carro och deras kompisar. (elin och tomas försvann efter cirka fem minuter och kom inte tillbaka, men endå).
efter det gick vi hem och såg på glee. intet nytt på fronten alltså.
i morgon ska jag jobba, något jag inte alls känner för att göra, men men. ledig tisdag onsdag, nice.
på tisdag planeras en tripp till Ikea för att inhandla köttbullar och brunsås. lite glas ska nog också köpas och om jag känner mig själv rätt kommer jag komma hem med en ganska stor shoppingpåse.

puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0