snakebites mm.

jag ska köpa en ny spray så fort jag kan. man hller hårt i pengarna här, dock försvinner de fort fast helt pågrund av en själv. det är ganska lungt att gå rumnt här, jag tror att de som gick runt hamnade på fel gator, inte bra. man köper mycket alkohol, vilket är billigt, men man köper mycket. man går ut nästan varje kväll.

för de som undra är en snakebite en drink som går rätt upp i huvudet... haha... msn blir rekativt full på dem...

så... har precis kommit hem från min date med paul the english italian guy,  och nu väntar plugg och sen ska jag ut och dtricka snake bites!

ursäkta stavningen, det är ölen =P
älskar er alla!

Emma

Haha Full like a kastrull! :D

2010-01-11 @ 08:21:54
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Ullis

Äh, jag skulle inte kalla snakebite för nån så värst fancy drink. Hälften öl hälften cider stina. kom igen! LOVELOVELOVE

2010-01-11 @ 20:30:30
stina

que? det blir man ju inte knallfull på!

2010-01-11 @ 22:01:01
Perny

Vem är Paul the english italian guy?!?! Berätta berätta berätta!!! Lägga till mig på Skype; pernilla.jonsson90

nu har jag tappat ännu fler iq-poäng, har tagit bort den andra

visdommstanden också :p

pusspuss

2010-01-11 @ 22:28:53
lisa & emma

vi vill ha mer frekventa uppdateringar. så det så.

2010-01-12 @ 11:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0