myskväll

total party kväll i går. nästan alla deltagarna samlades i köket för förkrök och sedan var det utgång som gällde! riktigt skoj kväll, i vart fall för mig. andra hade inte lika roligt, 2 fick sina plånböcker snodda, 2 blev rånade av småpojkar med kniv, den enaa av dem förlorade 200 pund tror jag. stackarna.
ikväll blir det hur som helst myskväll, vissa gick ut, men nästan alla tjejer och några killar stannade inne för att se på true blood, dricka öl och äta onyttigheter. ska bli väldigt mysigt =)

lite bilder på rummet så att ni kan få se =)

 min fina säng! brandbilsröd!

så här ser rummet ut. bakom mig finns en säng och till höger om astrid finns det en till. trångt och härligt.... och fullt med "julias" saker.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0