kursens sista helg.

det är bara fyra dagar kvar på kursen. bara två som är helt normala. på onsdag har vi teoriprov och på torsdag är det endast praktiska tester. känner mig sjukt orolig inför pouringtestet, fy fan ad svårt det är. lånade hem lite hrejer av vince så att jag kan träna över helgen, det kommer behövas.

igår var vi på minster of sound, helt ok ställe. musiken föll kanske inte riktigt mig i smaken, men det var skönt att dansa till. något som dock sög var bartendersarna. först bar vi dem blanda zombies till oss, vilket är en totalt basic drink, till och med dum och dummare vet hur man gör dem. det kunde hon inte. då bad vi om long island iced teas, det kunde hon inte heller göra, men hon sa åt oss att gå till den andra baren, där de kunde göra lite halvtaskiga long island ice tea. sen tog de 9 pund för den, vilket den fan heller var värd. men men, vi hade kul endå. kom i säng vid 5 efter lite snack med Manuela i köket, manuela är en av de gulligaste personerna som jobbar här. innan vi gick till klubben satt vi i köket och drack vår chokladvodka, fy fasen vad god den var.

flairing var svårt. armarna är täckta av blåmärken efter att ha slängt flaskor på sig själv och på andra, men iv överlever.

börjar önska att kursen skulle vara slut nu, inte för att det inte är kul, det är skitskoj, men jag spyr galla över att bo på det här förbannade vandrarhemmet. man är så trött på folk och msn börjar störa sig på småsaker, men jag ska inte bo här länge till. dessutom flyttar julia ut direkt efter kursen, vilket kommer göra mitt liv mycket enklare.

ikväll ska vi gå på bio och se på Avatar 3D. vet absolut ingenting om den filmen, men det ska ju va skitbra. dessutom är den i 3d vilket gör allt coolt. det blir nog skoj.

puss

emma

hahaha jag hade velat se det där med att kasta flaskor :P Det hade varit kul! Tack för dina stärkande kommentarer, de får mig att ta mod till mig ;) haha Puss på dig vi ses snart!! :D:D

2010-01-24 @ 13:46:25
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Harez

Lycka till älskling på teorit o allt!

SAknar dig <3

2010-01-24 @ 16:15:45
Loo

chokladvodka?! De måste vi få testa när vi kommer och våldgästar dig! ;D Puss, och grattis till att du klarade kursen (vilket jag visste att du skulle) :*

2010-01-29 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0