hemlängtan.

har haft en så jävla vidrig dag. den har endast bestått av plugg, hosta och irritation.
vaknade vid 12, vilket var väldigt skönt. gick i väg till ett café för att plugga. pappa ringde, vilket jag tyckte om. jag saknar honom.
kommer tillbaka till vandrarhemmet och käkar middag, sedan pluggar jag några timmar till. sedan kommer de som ska ut och börjar föra och eftersom Melissa horn inte längre kunde stänga ute tjattret gick jag upp på rummet och fortsatte plugga där. väl på rummet får jag reda på att alla förutom jag och Astrid ska ut, halleluja!! sedan kommer det fram att Matilda ska stanna hemma, lite senare meddelar Julia att hon tryckt i sig för många pannkakor och inte vill gå ut längre. fan.
jag spyr på den bruden. hon slänger sina saker över hela rummet, hon har tre väskor som hon bara ställer randomly på golvet vilket leder till att man måste gå genom en labyrint för att ta sig till sin säng. ifall man kommer in på rummet efter att folk gått och lagt sig och släkt i taket så snubblar man alltid på hennes grejer. fan vad jag ogillar henne! jag ska ta en bild på vårt rum i morgon så at ni får se hur det ser ut, jag är van vid att bo i en svinstia, men det här är till och med så att jag mår dåligt!!

längtar hem så sjukt mycket. tror mest att det beror på att jag vantrivs så jävla mycket i det här rummet. jag hatar det, jag är inte byggd för att bo med 7 andra tjejer, jag ska ha ett eget, stort rum! eller åtminstone bo med folk jag tycker om. saknar mamma, pappa och Ullis. ni får komma och hälsa på snart! hade du kul i Åre Ullsan?

Avatar var dock bra! visst, den var lite under vad jag hade förväntat mig eftersom alla har höjt den till skyarna, men den var helt klart sevärd! 3Dn var cool också.

som sagt, ingen bra dag. ska sova nu och hoppas på att morgondagen blir bättre!


Ullis

Jag hade det BÄST i ÅRE, och det är en väldigt rolig sak som jag har att berätta för dig med... Mhihi =) Saknar dig hjärtat

2010-01-25 @ 11:51:39
lisa

stackarn, får du inte ditt personliga utrymme. mjäk vad jobbigt. Men hur länge ska du bo kvar? jobb på g?

puss bree

2010-01-25 @ 14:20:56
Pappsen

Lilla gumman. Vi saknar dig jättemycket också. Kom hem och fixa uppkörningen och så kan vi pyssla om dig lite. Så kan du åka tillbaks efter någon vecka eller så. Puss puss, papps

2010-01-25 @ 22:33:58
Harez

du o 7 andra tjej tjejer i samma rum som man inte kan tåla e verkligen inte din grej men älskling kan du inte komma hem ett tag efter provet ??

2010-01-25 @ 23:24:20
emma

Snuttan! Det är verklien inte din grej, sju andra brudar! fy fan! Fly därifrån så fort du kan! Hoppas du hittar ett jättebra jobb nu! LYCKA TILL FÖR PROVET!!!!

2010-01-26 @ 13:16:44
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0