folk klagar ju så....

eftersom mina kära vänner inte anser att jag skriver tillräckligt mycket här ska ni få ett till mycket intressant blogginlägg.
i morgon ska jag träffa kusin johan, vet inte riktigt vad vi ska göra men men. tror vi ska iväg till en pub eller ngt. sedan lär jag väl möta upp folket ute i klubbland ifall jag hinner, men det skulle fan inte va fel att ta dte lite lugnt efter gårdagen. vi var på roadhouse igen, bra ställe. (har jag redan skrivit det en gång?) jag har ingen aning om hur mycket pengar jag gjorde av med och jag vill helst inte veta heller. det enda jag vet är att kortet åkte fram ett par gånger. trevlig bartender, han hjälpte mig före andra och gav mig en gratis shot, nice! dessutom erverade han en tequila slammer i et rocks glas och inte ett shot glas vilket innebar att jag förmodligen fick den största tequila slammern som någonsin serverats =P svårt att svepa hela grejen dock... som tur var tog han bara betalt för en shot och inte en drink, han sa att en shot var för liten och att ett rocks glas var bättre, haha =P försov mig i morse och dessutom fanns det inget varmvatten så duscha har jag inte gjort än. jag har screaming orgasm i håret, inte trevligt. ska snart hoppa in i duschen, försöker bara att använda internetet så mycket som möjligt eftersom det går ut om cirkus 30 minuter...
måstre plugga lite också, muntligt förhör om brandy imorgon. dessutom sa han åt oss att de som kan screaming orgasm, sex om the beach och några andra måste lära sig mojito, caipairinha och mint julep tills i morgon, men det ska väl inte vara några problem. kan dem redan halvt.

tvättmaskinen på hostelet har pajjat så vi kan inte tvätta och det är ingen som har rena kläder. haha, alla går runt och är äckliga. jag klarar mig dock bra på den fronten för det enda som jag saknar just nu är rena strumpor. det kan jag överleva. ska tvätta på lördag för då ska den vara fixad, men iof har de sagt det om varje dag den här veckan, haha.

nu ska jag gå och tvätta bort drinkrester ur håret och få lite plugg gjort! pusspuss

Perny

Hej Stins, har du hunnit shoppa någonting? Tyckte inte att jag kände igen den där rödglittriga toppen som du hade på något kort, ny? Såg iofs att du hade gjort en repris på sverigeflaggsbilden från fotbolls EM på ett av korten :P pussar på dig



PS. vet att du antagligen måste skriva snabbt för att hinna med inlägg på bloggen, men vad är det med alla särskrivningar?! Sluta med det! :)

2010-01-15 @ 10:49:08
Perny

Hej Stins, har du hunnit shoppa någonting? Tyckte inte att jag kände igen den där rödglittriga toppen som du hade på något kort, ny? Såg iofs att du hade gjort en repris på sverigeflaggsbilden från fotbolls EM på ett av korten :P pussar på dig



PS. vet att du antagligen måste skriva snabbt för att hinna med inlägg på bloggen, men vad är det med alla särskrivningar?! Sluta med det! :)

2010-01-15 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0