Dagen D.

Jaha, så var det dags. Klockan ringer vid halv sju i morgon bitti, allt är packat, klart och mosat i min något för lilla resväska. Klockan nio är det samling på Arlanda, kusin Johan står och väntar på mig, för tack och lov får jag sällskap på planet, flygplatsen och sedan även on the underground som vi londonbor säger! ;). Vi bor båda på Piccadilly line, vilket gör det hela lite lättare för mig eftersom jag inte behöver leta upp rätt tunnelbana! Har tillräckligt svårt med det i stockholm och här har jag ändå bott i snart 20 år.

Nervositeten har fortfarande inte slagit till, förstår inte varför. Önskar att den skulle göra det, för det känns nästan fel att inte vara nervös. Tror dock att jag kommer klara mig ganska bra, jag har till och med lärt mig dricka te! Eark grey och sånt klarar jag fortfarande inte riktigt, men vi hade ett som smakade hallon som va ganska gott. Just nu dricker jag ett med rabarber smak, helt ok! =) Nu när jag kommit över hindret med mitt kaffedrickande så är det nog inga problem....

Shoppingen i dag gick bra, hittade ett fint storpack med strumpor och en adapter! Letade efter en fin kjol, men hittade ingen jag gillade så jag har nu packat ner ett par leggings och åtta par strumpbyxor, men ingen kjol. Det ger mig en ursäkt att gå till Londons shoppinggator så fort jag kommer dit, härligt med mellandagsrea i London!!! Hoppas de inte tar stenhårt på ordet mellandag....

Jag har kommit på problemet med en blogg, det är meningen att man ska skriva i den, tyvärr så har jag inte så mycket att skriva som skulle kunna vara av intresse, så jag nöjer mig med att lägga upp lite bilder på människor jag kommer sakna här hemma!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0