dag 12.

skyll inte på mig för att inga nya inlägg har kommit ut. vårt internet är dåligt och det vill inte riktigt göra som jag vill, utan ibland lägger det ner. inte roligt.
men men, sånt är livet, moving on.

jag tänker börja med att berätta om nätterna här. natten tills i igår tänkte jag för mig själv "jag tror jag ska gå och lägga mig tidigt idag få en helnatts sömn, det hade varit trevligt för en gångs skull." det visade sig att så tänkte alla tjejerna i runmet och trott eller ej så låg alla och sussade redan vid 11. för att ni ska förstå denna historia måste jag berätta om två unga män som är med på kursen. Jacques och micke. de är alltid tillsammans, kände varandra innan kursen och är allmänt gullegulliga mot varandra, kramas och säger att de älskar varandra. mycket sött. just denna natt hade micke valt att gå till en, ehum.. viss sorts klubb och jacque ville inte betala för att någon skulle prata med honom, så han bestämde sig för att stanna hemma. för att fördriva tiden utan micke bestämmer han sig för att dricka lite vodka. rent. han väntar och väntar, men micke kommer inte hem, vilket innebär att han dricker ännu mer. så, vi ligger då och sover när det helt plötsligt knackar på dörren. utanför står jacques. en aspackad jacques. han mummlar fram frågan om han får sova hos oss, vi säger att det nog är smartare ifall han sover inne hos sig själv, och Shirley hjälper honom in på sitt rum. vi tror att denna sak nu var ur vägen och går tillbaka till vårt sovande.
knack knack knack.
vi öppnar dörren igen. där står jacques, endast iklädd kalsonger och tubsockor. han tar sig in i rummet och står och vinglar och lever rövare i en 20 minuter, varpå han leds in i sitt rum igen.
knack knack knack.
jacques, fortfarande iklädd tubsckor och kallingar. han går in i rummet, gör sammasak som han gjorde förrut och frågar om och om igen var micke är. sen får han en ide. när micke kommer hem, kommer han ju först att komma till receptionen. hela ansiktet spricker upp i ett fint solskens leende, han vönder sig om, lubbar ner för trappan och ner i receptionen, fortfarande endast iklädd kallingar och tubsockor. där sitter han sedan och väntar på micke och får sällskap av en mcyket generad per och ett antal andra gäster... tur att personalen här är sköna...
så det bidde inte så mycket sömn den natten heller, fast det var jävligt roligt.

skolan går bra,fick tillbaka ett prov jag skrev i måndags, 34 av 39 poäng, och jag ahde endast sovit 3 timmar den natten.

hela gänget gick ut igår, riktigt roligt! gick till roadhouse igen, helt ok klubb. de har liveband och lite så, duktiga bartenders också!!

bilder finns på fejjan, och jag hoppas att internetet tillåter mig att publicera lite oftare!
puss på er!


Emma

Äsch va du bara ljuger! Du har inte tid med bloggen, du har lämnat mig ensam i bloggvärlden, här uta i kalla europa alldeles själv utan nyheter från omvärlden!!! Jag tror att du bara super istället för PRIORITERA vad som verkligen är viktigt. Nu tänker jag inte läsa din blogg mer. Hej då.

2010-01-14 @ 19:28:38
URL: http://voirmoi.blogg.se/
stina

haha, bitch! du kom på mig ;)

2010-01-14 @ 20:54:39
URL: http://potterland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0