alkolism.

denna kurs kommer att leda till alkolism för både mig och mina klasskamrater. Varje gång vi har blandat en ny drink ska denna provsmakas, när alla sedan har smakat på drinken får en lycklig person dricka upp resten. när man själv blandar drinkar och råkar hälla upp lite för mycket i mätglaset måste man shotta det som inte behövs. Spelar ingen roll om detta är vatten eller om det är ren vodka. härligt. alkolismen kommer och tar mig ;)

SItter just nu på ett härligt litet ställe vid namn weatherspoon, billig espresso! på tal om kaffe kan jag påpeka att det enda kaffe som går att dricka här är just espresso eftersom de verkar anse att kaffe ska bestå av vatten och pyttelite kaffe endast så att färgen på drycken går lite åt det mörkare hållet.

tjejerna i rummet är ok, vissa trevligare än andra, såklart. Det är en tjtj som är precis som Julia som gick i gymnasiet med mig och alla ni som vet vem jag pratar om vet även vad jag anser om denna donna. hon har till och med samma hesa röst.... freaky....

läxan tills i morgon går ut på att lära sig 10 drinkar utantill, så det blir allt att plugga i kväll igen. suck. verkar som att vi ska ut och fira någon som linda känner som fyller år, så det blir utgång i kväll igen. aldrig får man vila, men det kanske inte är meningen att man ska göra det i london, jag vet inte.

Läraren, Vince, är helskön. en RIKTIG britt, sarkastisk och rakt fram. det uppskattas.

nu får det vara nock, måste plugga! Puss

Emma

Maha! Stackare... hon kan inte vara nådig den bruttan! fy fan... du kommer SÅ att ryka ihop me henne innan månaden är slut! Åååh jag är avundsjuk, jag kommer intge ha någon att gå ut med när jag kommer till "mina länder"! förutom, förstås, under alla de OTALIGA gånger som du självklart kommer och hälsar på mig...

btw, finns det några snygga männ i klassen?! :O

2010-01-06 @ 07:37:40
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Mikaela O

HAAHHAHAHA FYFAN JAG DÖR. "Som Julia", fyfan! :D

2010-01-09 @ 02:32:48
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0