på väg.

sitter nu på flygplatsen, har inget internet så detta inlägg kommer att läggas in senare. flygbussen gick från centralen vid lite över nio, och jag anlände på Skavsta flygplats vid halv elva. sedan jag kom hit har jag ätit frukost/lunch läst och spelat spel på datorn. bagage drop öppnar om 30 minuter och efter det får jag gå igenom säkerhetskontrollen. var ute i riktigt god tid, fanns egentligen ingen annan mening med det än att få sällskap med pappa in till stan.

jag har mosat ner sex böcker i mitt handbagage, är man dum nog att man börjar läsa en serie av böcker när man endast är hemma i en vecka får man skylla sig själv om man får bära på mycket. dessa böcker är för bra och för spännande för att inte läsa. (det är tomorrow serien btw. de som handlar om att Australien blir invaderat och en grupp ungdomar bildar en gerillagrupp, fick läsa dem i skolan så jag antar att de flesta vet vilka böcker jag pratar om. de råkar vara böcker för typ tolv åringar, men man säger ju det om Harry potter också, inget jag bryr mig om. Läs dem! )

linda ringde precis, hon får inte flytta in i lägenheten förens jag kommer, hyresvärden ville att vi skulle komma samtidigt, så hon får chilla runt tills halv sex. stackaren.

i morgon börjar jobbsökandet, dessutom tror jag att jag ska ta mig ut till Fulham och hälsa på några från kursen. de har mina grejer så det är lika bra att hämta dem och så får jag se hur de bor =)

har en konstig känsla, förmodligen bara nerver eftersom jag idag faktiskt flyttar hemifrån. man gör väl det när man har en egen lägenhet som man betalar hyra för och allt sånt. det känns lite konstigt. blir vuxen även om jag inte ens vet ifall jag vill eller kan bli det. men men, dags att växa upp. kommer inte ihåg om jag har berättat detta, men emma kommer ju på besök snart! slutet av februari, det ska bli kul! ska visa henne runt och ta med henne till B@1 i Soho. för alla som ska till London - gå dit! väldigt bra ställe, dessutom har de happy hour och då får man två för en, två likadana drinkar för 7 pund. beställ frozen Grasshoppers och njut, haha. nu öppnar bagage drop om 20 minuter, så det kanske börjar bli dags att organisera sig.

haha, det sitter några här bredvid som har öppnat upp sin väska och det ser ut som att de försöker smuggla med sig Annas pepparkakor. hela väskan är typ full, haha. gillar man pepparkakor så gör man.

har inget internet i lägenheten så jag vet inte när nästa inlägg kommer.

puss!


Jojjan

Hej Stina!

Jasså, har du flyttat hit på riktigt nu - varmt välkommen (tillbaka)! Hoppas att vi kan ses snart!

Kramar

Johan

2010-02-11 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0