ehum...

vad blir detta..? femte inlägget idag?
jag vet att jag itne har något att säga, men jag har onget annat för mig, fejjan är tråkig för ingen skriver något. har redan läst en massa skvaller så det är bara bloggen kvar.
vad har hänt sedan senast? linda fick ett samtal angående intervju, hon sprang just i väg till toan för att prata med the manager. ett ställe i earls court som heter mango. hon gillar inte stället riktigt, men hon ska endå intervjuas =P
jag har varit och shoppat =D köpt en skiiitsnygg skjorta och ett par fina ballerinaskor tills på lördag. känner mig duktig! jag shoppar med en anledning =D
tess är på väg nu, hon ska, som sagt, hjälpa linda med att skriva ett cover letter. hon är trevlig, så hon får gärna joina oss! undrar om christine kommer också. vi har träffat tess genom christin så man kan ju alltid hoppas, det skulle vara bra att korsförhöra henne lite om babble.

just nu sitter vi återigen på¨puben som heter så mycket som prince alfred. de har världens sämsta internet och jag blir hela tiden ut kastad från det och det är i princip omöjligt att komma online igen, men men, vad ska man göra. trött blir man dock. ölen är god dock.

en sak till de som kommer och hälsar på - ni får ta en trip hem till mig och plocka på er grejer! haha, jag tycker att jag har för lite saker här! jag saknar ganska mycket av det jag har hemma! om ni lyckas packa ner mamma, pappa och ullsbulls i en väska blir jag glad! =D

fittinternet vägrar gå igång! jag måste fortsätta skriva tills jag lyckas gå online!

nu funkar det! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0