back at the donk.

nu sitter jag här på donken igen med en kaffe i högsta hugg. igår gick vi tillbaka till hostelet och firade abby som fyllde 24, och sedan gick vi till B@1. det var riktigt kul! linda föll ner för trappor och slog i huvudet och sedan kännde hon för att spontanhandla lite...
idag har vi bara chillat, inte gjort speciellt mycket. nu ska vi i alla fall söka lite fler jobb och det verkar som att man kan få utdelning då ett hotell precis ringde och ville ha en intervju med mig på måndag! here we go! jag hatar iof intervjuer, vet aldrig vad jag ska säga, men det är väl bara att köra hårt! hon verkade trevlig på telefon i alla fall! lite nervöst är det, jag vet inte vad jag ska ha på mig!!!! hotellet ligger i hammersmith och heter så mycket som brook green, för den som vill kolla runt lite (menat till min kära mor som säkert stolt över mig nu!)
alla drinkar som finns på deras lista är drinkar som vince har lärt mig, och även om jag måste lära om migfrån så kan jag iallafall vad de ska innehålla. det ska nog inte bli några problem! =D

ikväll ska vi stanna inne och se på film, ta det lilla klugna helt enkelt! ska bli ganska skönt, se på en film och bara mysa! härligt!

puss!

Pappsen

Jättekul med intervjun. Ser trevligt och ganska elegant ut. Bäst du tar på dig svart kjol, vit blus och kavaj (flygvärdinnestassen!). Puss från papps

2010-02-13 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0