working working all day long.

har jobbat alla dagar denna vecka, utom måndag då... jag skulle ju vara ledig på tisdagen, men som vanligt får jag ta andra människors skift. dessutom är vi två bartenders korta (christine är i sverige och en snubbe som heter jhonathan kan inte komma tillbaka på två månader för hans visa krånglar, så det blir mer jobb än andra veckor. som ett litet körsbär på toppen har jag dragit på mig en sjukdom och har feber, hosta, nyser och huvudvärk... jätteskoj.... ska kolla ifall de verkligen behöver mig imorgon, lördagar brukar inte vara så busy, men det kommer de förmodligen behöva... jag orkar inte. dessutom går eddie runt och pratar en massa skit om mig och gio, kommer till mig och säger att han har sagt något och sedan går han till gio och säger att jag har sagt samma sak. låt oss vara! jag blir så trött, han har fan inget att göra med något som pågår mellan mig och gio. idiot. vill verkligen inte jobba i dag, men om sju minuter ska jag traska iväg mot tunnelbanan. usch. dessutom måste jag stänga i kväll, något som jag skulle ha gjort endast ikväll, men jag har ändå gjort det två gånger denna vecka redan. hur svårt ska det vara att följa schemat som har satts upp egentligen?

onsdagen var dock jävligt skoj på jobbet, jag och agi sprang runt och garvade hela kvällen. dessutom gick allt lysande, jag hade skitkul! det var till och med så att Mat kom fram och påpekade att jag hade kul, haha.

dags att röra sig. puss!

Emma

Biaatch! Låt kärleken spira i sin egen tackt!

2010-04-18 @ 11:32:45
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0