vår i london.

nu sitter jag här igen, men det är en stor skillnad på dagens klädval. linne och shorts och det är inte det minsta kallt! det är hur härligt väder som helst! fabolicious!!

i förrgår var vi och firade gios födelsedag. det var kul! gick till zoobar, ungefär det sämsta stället som finns i london. (btw, såg en tjej som gick i min parallellklass under hela mellan- och högstadiet där. men jag gillar inte henne så jag pallade inte gå fram och säga hej). hur som haver. de stängde vid två så vi gick hem till Gio och drack tequilashots =P haha. både jag och christine däckar hemma hos dem så det fick bli en övernattning på soffan, haha. satt och spelade poker och drack, mycket mysigt!

igår kom lilla Astrid hem igen, hon har varit i sverige och gjort högskoleprovet. det var en helt ny dam som anlände, långt blont hår och allt! nice nice nice, kul att ha henne hemma igen. var ledig i går så hon och jag satt och kollade på pearl harbour och moulan rouge. tårkanalerna fick sig en liten omgång, två mycket bra filmer.
skulle egentligen vara ledig idag, men Aurelien ville att Gio skulle ta hand om delivery vilket innebär att han måste vara på jobbet tidigt så han kunde inte ta sitt skift i dag så det fick jag ta i stället.... börjar vid fem.... jag som ville vara ledig. Aurelien sa dock att han var skylldig mig en tjänst, och eftersom jag jobbade en hel måndag själv förra veckan har han lovat mig en lördag ledig. kan kräva högre lön eller något =P får jag den där lördagen är jag dock ganska nöjd! vilket leder mig in på nästa ämne:
emmsan; ifall jag får den, en tjänst och en ledig lördag. kanske där lördagen innebär det att jag har en heeeeel helg (minus fredag, men som jag och lisa har disskuterat många gånger - fredagen ingår inte i helgen!!) så då hör jag av mig. btw gumms, har du ditt svenska nummer eller har du ett franskt...? om du har nytt nummer vill jag ha det.

jag känner mig ganska frånkopplad från allt och alla. fick idag reda på att hela poliska regeringen är död. två dagar senare lixom, döööööööö. lite efter är man. jag vet inte heller något om hur ni har det hemma, endast emma och lu håller jag koll på genom bloggar. så mina kära vänner, ge mig lite info! något nytt på alla fronter..?

Emma

DET min gode vän, låter som en toppen idé! Jag har själv lite tjänster att ta ut hos mina arbetsgivare, så jag kanske kan få lite mer cash, så då passar det PERFA! Tell me when ever! (och denna gång vill jag inte sitta i babbel baren en hel natt! haha, även fast det var ganska roligt) Puss

2010-04-13 @ 19:50:43
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0