rapporter.

lisa har hälsat på =) det var skoj, vi gick till B@1, men hon gillade inte frozen grasshopper och brazilian munk!!!!!!! sjuk unge! men men, alla kan ju inte vara normala. vi sågs inte så mycket, men jag hoppas att hon hade en lysande tid i london =)
christine jobbar kvar på babble, men hon gillar det inte. hon fick en utskällning, och efter det har de varit på henne hela tiden om allt och alla. hon lyckades öppna en flaska veuve cliqout trots att kunden ville ha något annat. då vart cheferna arga igen, men hon lyckades sälja den dagen efter! lysande christine!

lite info om min idiot till man, igår tyckte han att det var sjukt kul att reta mig tills jag skrek på honom (han tycker att detta är väldigt skoj och gör det så ofta han bara kan) sedan kommer han in i staffroomet när jag ska byta om och är världens gulligaste och då kan man ju inte vara arg på honom längre... sedan återgår han till att vara en idiot, men då säger jag åt honom att dra åt helvete och tar fram handsfreen.

nu i veckan kommer en mystery guest, och inte en sådan som man inte vill ska komma eftersom de kan se till att m,an inte får några credit tip den månaden, utan en påhälsning hemifrån, men jag har ingen aning om vem det är.... det ska bli spännande!

jobbar som FAN nästa vecka. sex dagar. endast ledig måndag. när jag såg det skrek jag skit högt "IM WORKING SIX DAYS NEXT WEEK! HOLY SHIT!!!" något som hördes in i the office där sarah satt.... hon påpekade det sedan, haha... =P inte bra =P

pöss!!!!


Emma

Hoppas Lisa gick till Primemark som jag har pratat heligt om.

2010-05-16 @ 20:59:06
URL: http://voirmoi.blogg.se/
lisa

jaaa jag var där. det var det värsta jag varit med om. ULLARED!!!!!

det enda positiva med det var att jag såg pojken från Om en pojke filmen på vägen dit men han var ingen pojke längre han var en man.

2010-05-17 @ 17:23:17
Ullis

Tror jag kan komma den 21a- 23e juni nu!!!! WOHOO!!! Sååå; när jag säger BOKAT så är det DU som ser till att vara ledig dom dagarna bejbi!

2010-05-18 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0