morgon.

god morgon god morgon.
jag har upptäckt ett problem med att astrid är här. denna unga dam är van vid att gå upp vid 6 på morgonen och gå och lägga sig tidigt. denna rytm är jga och linda inte så vana vid, vi är vana vid att gå upp när hon går och lägger sig och somna när hon vaknar. men hon lyckas i varje fall sova till 10, så det blir bara två timmar som hon får sitta och glo, hhaa. men snart har vi vänt henne, hon kommer också bli en nattuggla om jag så ska dö på kuppen! =P

igår satt vi uppe till halv ett (vi måste ju ta lite hänsyn till astrid) och såg på true blood säsong 2!! oj oj oj, vilket bra serie detta är! är lite sugen på att läsa böckerna, men är lite rädd för det eftersom att läsa twilightböckerna sabbade filmerna. iof kan böckerna aldrig sabba hur sjukligt snygg Alexander Skarsgård är!! eller man vet aldrig, precis som lisa sa så har de ju lyckas sabba Robert Pattinson i new moon. han ser ut som ett lik, helt rätt lisa! visst, han spelar död, men endå! de behöver inte göra så att han faktiskt ser ut som en levande död, det är inte attraktivt! (de har iof gjort alla vampyrer sjukt fula i new moon, carlisle ser svullen ut och jasper! vad har de gjort med min älskade jasper?!) att läsa true blood böckerna kanske sabbar serien, och det får ju inte hända!! jag måste hur som helst hitta något nytt att läsa, har läst ut böckerna som mamma och pappa gav mig (fantastic beasts and where to find them och quiddich throughout the ages! mycket bra böcker!!) men så fort jag går in i en bokaffär går jag bara runt i flera timmar och glor, kan inte komma på vad jag vill läsa.... GE MIG TIPS!! jag vill läsa något spännande, med lite kärlek och humor. för er som har läst the tomorrow series (en grupp ungdomar i australien som blir gerillasoldater när australien blir occuperat), tänk er något sådant!! tips tips tips!

fick precis en ny kopp kaffe, mycket gott. jag har varit vaken i 45 minuter nu, men jag behöver mer kaffe för att vakna. jag fattar inte hur stort sömn behov jag har egentligen! har sovit 11.5 timme, och är ändå hur död som helst! det kanske är så att de timmar jag sover innan klockan sex på natten inte räknas, så egentligen har jag bara sovit sex timmar. min kropp kanske inte tycker att de timmar då andra människor sover är tillräckligt bra för mig =P

puss!

Ullis

Du sover väl antagligen för många timmar...

2010-03-25 @ 14:28:02
Loo

Läs "Gör vad du vill" av Erlend Loe, vet inte om den finns på engelska men jag har just läst den på svenska och tyckte den var riktigt bra, rätt kort. Puss!

2010-03-25 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0