jaha, då var man inte tonåring längre då....

tack så mycket till alla som har hört av sig, väldigt gulligt =)

födelsedagen var ganska trisst, jobbade mest, haha. men det var kul för på tolvslaget började alla bartenders krama sig och skrika grattis. sedan kommer Olivier och frågar om jag vill ha en födelsedagsshot, vilket jag senare får. jag står och jobbar i baren där nere och helt plötsligt kommer han och drar i min arm och drar in min i bakrummet där vi tar varsin shot =) det var kul!

pernilla och moja har varit och hälsat på, kul att se dem igen. de kom till babble och hälsade på och pernilla sa att jag gjorde en grym caipirinha, det gillar man att höra =)
samma kväll kom johan och hans jobbkompisar och hälsade på. jag blandade flera drinkar till dem, det var väldigt skoj! tyvärr så kan inte johan dyka upp ikväll, för han är lite under the weather, men vi får ses någon annan gång. han har en present till mig säger han. och jag gillar paket =)
samma kväll som de vär där var det även göteborgare som intog babble. jag fattade inte att de var svenskar förns de lämnade fram ett bankomatkort. det var ett från swedbank så när jag ger tillbaka kortet säger jag hur mycket det kostade på svenska. killen fattar först inte vad jag säger och ber mig upprepa, fast han säger det på engelska. så jag säger igen hur mycket det kostade, åter igen på svenska, varpå han säger "pratar du svenska...?". haha. söt =P
han ville gå ut och festa med mig efter att babble hade stängt, men när jag sa att jag slutar vid fem var han inte lika pigg påt, haha.

ikväll bär det av till B@1 för att fira mina 20 år på jorden. det ska bli skoj, även om jag inte har fått tillräckligt med sömn för att vara pepp. dessutom jobbar jag imorgon, så det blir ju sådaär... haha, men vafan,  vi kör vi kör!

fick paket av linda. ett fint diadem och ett present kort på HMV, så nu ska det handlas! =D

lisa kommer i april! det ska bi skoj!
och mamma och pappa nästa vecka, tyvärr hänkar ullis inte på (lite dyster är du alt, älskling =P) hon kommer senare!

puss från en gammal tant =( =P

Papps

Du är alltid min bebis min lilla gris!/Papps

2010-03-14 @ 20:38:01
tant lisa

Maj stina maaaaaaaaj:):):

2010-03-15 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0