hur man vet att man är en stammis och att personalen gillar en.

- de frågar hur man mår
- de frågar var man har ens kompis
- de vet vad man gör när man är på stället
- de tar ett intresse i när man pratar om att fler människor flyttar in i ens lägenhet
- de håller koll på ens saker medans man är på toa
- de ger en öl när det har blivit ett misstag

allt detta har hänt i kväll =P
jag är stammis och jag är omtyckt.

det roliga är att jag precis satt och tänkte på hurvida jag skulle bestäla en till öl, och då kommer snälla killen (han som ger mig mycket kaffe) och ställer en öl framför mig. det var någon som hade beställt den, men inte menat det och inte ville ha den, så jag fick den. jag gillar detta ställe, och de gillar mig! det är polhem all over again! =P det är fortfarande ganska mycket folk här, och det var ändå jag som fick ölen, det innebär något =P de tjänar pengar som fan på oss dock, så det är inte mer än rätt, hahha!

puss puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat, min vän?

Trackback
RSS 2.0